Praznje marnje.

ponedeljek, september 19, 2005

Kopanje v jezeru

Prijatelj G si je želel kopanja. Najprej sva mislila iti na Hrvaško. Pa je bilo vreme čudno in še daleč je. Tako sva se odločila za Bled. Cel dan je po malem deževalo, ko pa sva prišla na Bled, se je ulilo. Šla sva do stolpa na cilju veslaške proge, ker je tam je malo strehe. Zaradi tekmovanja je bilo polno ljudi. Vmes je nehalo deževati, jezero je bilo še zelo toplo in prijatelj se je takoj pognal v vodo. Jaz sem se obotavljal, še posebej, ker sem zaradi dežja pustil kopalke v avtu. Na prijateljevo prigovarjanje in ob spodbudi reševalcev sem šel v vodo. Bilo je čudovito. Voda je bila malce hladnejša kot sem ocenil na obali ampak prijetna.

V soboto ob petih popoldan med finalnimi dvoboji za državno veslaško prvenstvo sem prvič plaval v Blejskem jezeru.

Ni komentarjev: