Praznje marnje.

nedelja, avgust 07, 2005

zmenek II

Včeraj sem imel eno najbolj zanimivih doživetij. Jakec je klical, da je kupil kondome ampak, da jih ne zna uporabljat in da potrebuje nekoga, da mu pokaže. To me je res vzburilo. Ker sva se že prej pogovarjala, da bi ga naučil, sem šel takoj do njega. Šla sva nekam na samotno mesto. Ogledala sva si kondome, ki so bili različnih okusov in barv. Potem sva nekaj časa klepetala. Bilo mi je malce nerodno, da me bo imel za lahkega, če bom dal prehitro hlače dol. Čeprav sem imel ves čas trdega, sem okleval. Potem je Jaka rekel, da bi se rad naučil in sem mu pokazal, kako to gre. On se ni slekel, ker da mu je preveč nerodno. Potem je poskusil še on parkrat nataknit kondom na mojega. Dal ga je tudi v usta in malo povlekel. Ne za dolgo, ker je imel okus po gumi. Končalo se je tako, da sem si ga zdrkal v kondom. Bilo je zabavno.

Ni komentarjev: